Kom zelf bij ons kijken

Meld u aan voor een rondleiding!
Wordt uw kind bijna 4 jaar? Of zoekt u een nieuwe school voor uw kind? Wat een spannende tijd! De keuze voor een basisschool maakt u niet zomaar. Uw kind bezoekt straks immers meerdere jaren deze school. De sfeer, de inhoud van het onderwijs, uw indruk van de school als geheel: het is allemaal belangrijk. We nodigen u daarom ook graag uit voor een rondleiding. Dan laten we u de school in werking zien; een betere kans om de sfeer te proeven is er niet! Daarnaast kunnen we u meer vertellen over onze visie en we horen graag wat ú belangrijk vindt.

Rondleiding aanvragen

Wij komen graag samen met ons kind een kijkje bij jullie nemen!
* Verplichte velden

Voorbereiding van het bezoek
Wij hebben voor u
de voordelen van onze school op een rijtje gezet en een mooie foto-impressie gemaakt. Zo krijgt u alvast een indruk van onze school als voorbereiding op uw bezoek aan de school.

Leerlingen aan het woord

"Wij vinden het leuk op De Koningsspil omdat we een moestuin met schommel hebben"

"En de juffen houden van grapjes en vinden pesten écht niet leuk!"- Leerlingen groep 4