LINK Jongerenwerk

LINK Jongerenwerk Edam-Volendam is sinds 2019 verantwoordelijk voor het Jongerenwerk (op straat en coachend) in de Gemeente Edam-Volendam. Niet alleen in Volendam, maar ook in Edam en in de kernen van voormalig Zeevang zijn onze jongerenwerkers te vinden. De jongerenwerkers houden zich op straat actief bezig met contactleggen met de doelgroep en kijkt welke middelen er nodig zijn om de groepen of individuen zo goed mogelijk te bedienen.

Daarnaast biedt LINK Jongerenwerk jongeren ook laagdrempelige ondersteuning bij het oplossen van kleine problemen op het gebied van school, ouders, baantjes, eenzaamheid, motivatieproblemen, verslaving, liefde enz. De coach komt naar de jongere toe en spreekt de taal van de jeugd. Bij ernstigere problematiek begeleidt LINK de jongere naar het zorgteam of andere hulpverlenende instanties. Aan het eind van een hulptraject houdt LINK nog even een vinger aan de pols.

Heeft u een kandidaat voor coaching of kampt u met andere vragen waar wij wellicht bij kunnen helpen?

Neem dan contact op met Javer Hannani:
javer@linkprojecten.nl | 06-33668370